În acest moment Magento este cea mai puternică platformă de e-commerce din lume.
Samsung, Nike, Canson, Ford sunt doar câţiva comercializanţi din cei peste 100,000 care folosesc această platformă.
Instrumente puternice de marketing, flexibilitate şi control asupra cumpărătorilor, conţinutului şi al funcţionalităţii sunt doar câteva dintre avantajele utilizării Magento.
Prima versiune Magento a fost lansată în anul 2008, iar datorită anumitor aspecte a ajuns să fie depaşită. Însă noua versiune a platformei a readus Magento în topul platformelor de e-commerce.
Magento 2 are ca scop lărgirea posibilităţilor comercianţilor electronici şi să ofere utilizatorului o experienţă rapidă şi eficientă, oriunde şi oricând, în cumpărăturile online.
În Magento 2 magazinele sunt mult mai user-friendly şi pot fi accesate şi de pe dispozitivele mobile.
Majoritatea schimbărilor apar în arhitectura platformei şi fac ca aceasta să fie mult mai rapidă, prin urmare timpul de încarcare al paginilor scade considerabil.
Personalizarea platformei Magento 2 este simplificată şi o data implementată nu necesită cunoştinţe tehnice pentru personalizări ulterioare.
Magento 2 suportă cele mai noi versiuni de php şi JQuery, punând accent pe tehnologii moderne, iar cu API îmbunătăţit permite cumpărătorilor să îşi finalizeze tranzacţiile mai repede şi mai uşor.
Funcţiile SEO sunt considerabil îmbunătăţite, prin urmare disponibilitatea stocului poate fi afişată direct din rezulatele Google.
Cu Magento 2 magazinul online poate avea orice funcţionalitate necesară.
Vom enumera însă o parte dintre ele:
Functionalitati Magento 2 pentru magazine online
- Plata se poate efectua în orice monedă prin mai multe sisteme de plată (MobilPay, GECAD, ePayment, Paypal, plata la livrare, transfer bancar, etc.);
- Livrarea se poate face prin curier, ridicare de la sediu, curier rapid, poştă, FedEx, USPS, DHL, etc.;
- Sistem personalizat de login, precum şi afişarea datelor utilizatorului şi a stării comenzilor acestuia;
- Gestiune completă a comenzilor;
- Creare facturilor;
- Modificarea stării şi a conţinutului comenzii;
- Introducerea în sistem a comenzilor telefonice;
- Notificări prin e-mail;
- Istoric comenzi;
- Proces de cumpărare de tipul “one step cart”;
- Sistem de vouchere;
- Sistem de împachetare pentru cadou;
- Puncte cadou;
- Se pot adăuga galerii foto, conţinut video şi documente de orice tip;
- Creare grupuri de clienţi;
- Sistem de administrare a conţinutului;
- Configurarea automată a stocului;
- Setarea vizibilităţii stocului;
- Specificaţii tehnice tabelare;
- Administrarea categoriilor şi a subcategoriilor pe oricâte nivele;
- Produse relevante (odată cu vizualizarea unui produs să fie recomandate alte produse);
- Adăugarea unui număr nelimitat de produse;
- Statistici de vânzări;
- Crearea şi controlarea mai multor magazine administrate printr-o singură platformă;
- Afişarea textului în mai multe limbi;
- Configurarea unor etichete prestabilite stocului;
- Filter setate pe categorii;
- Multiple modalităţi de calcul al preţului;
- Posibilitatea de a face recenzie produsului;
- Cupoane de reducere;
- Discount pe anumite criterii, livrare gratuită la o anumita comandă, oferte;
- Bannere;
- Vânzări încrucişate;
- Sondaje;
- Afişare branduri;
- Atribute pentru produs (culori, mărimi, forme, modalităţi de împachetare, etc.);
- Sistem de personalizare a meta tagurilor şi a meta descrierii;
- Redenumire URL;
- Management rapid al elementelor SEO;
- Taguri pe produs;
- Sitemap;
- Integrare Google Analytics;
- Feed RSS;
- Design responsive.
Pentru a actualiza un site la Magento 2 e important de ştiut că această acţiune este similară cu reconstruirea magazinului deja existent. Modulele trebuie cumpărate din nou deoarece nu pot fi preluate de la vechiul magazin, iar conţinutul şi configurările trebuie migrate în totalitate. Design-ul, customizările şi traducerile trebuie făcute, din nou, de la zero.
Actualizarea unui magazin virtual la Magento 2 poate dura între 5 şi 10 săptămâni, totul depinde de complexitatea proiectului.
Etapele parcurse în acest interval de timp sunt: design, programare, testare şi optimizare.
Pentru ca magazinul tau online să fie la cel mai înalt nivel, contactează-ne şi împreună vom pune bazele proiectului tău mult visat.