Primul pas pe care trebuie să-l facă orice business, uneori chiar înainte de lansare, este să-și construiască prezenta online. Trebuie să existe un website, indiferent de profilul activității, iar social media este la fel de importantă.
La fel trebuie să se întâmple și cu comunicarea online, vocea companiei trebuie să se faca auzită, printr-un conținut de calitate, atât pe website, cât și pe blog, Facebook, Instagram, Linkedin, ori pe alte canale de social media potrivite pentru business.
Prezenta online poate fi construita si cu ajutorul campaniilor Google Ads si e-mail marketing, aplicand un plan bine gandit si structurat.
Daca este sa vorbim despre offline, stategia este cheia, iar campaniile de promovare trebuie atent planificate în concordanță cu scopurile care trebuie atinse.
Conţinutul este rege si, fără a avea un conținut de calitate, este foarte greu, daca nu imposibil, să crești afacerea și să vinzi.
Fie ca este vorba despre website, social media sau reclame plătite, conținutul publicat trebuie să fie atractiv, pentru ca potențialii clienți să-și dorească și mai mult.
Mesajele trebuie să răspundă acelor întrebări pe care clienții poate că nici nu și le-au pus încă, iar acest lucru poate fi realizat prin studierea atentă a publicului căruia ne adresăm.
Acest public trebuie să primeasca „baia” de confetti! Iar pentru ca publicul nostru este atât de important, grija față de ei trebuie să se vadă atât în conținut, cât și în relația cu aceștia.
Canalele de social media sunt cel mai bun mediu de a dialoga cu clienții, iar atitudinea companiei trebuie să fie adecvata față de canalului de comunicare, de aceea, orice opinie a utilizatorilor trebuie valorizată, fie ca este pozitivă sau negativă.