Site-ul reprezintă cartea de vizită a unei afaceri, acesta transpunând prin imagini, clipuri sau informații activitatea desfășurată, dar și alte aspecte, precum misiunea, obiectivele, strategia, produsele/serviciile etc. Site-ul este modalitatea prin care poți oferi utilizatorilor toate informațiile de care are nevoie într-un mod cat mai rapid, eficient și ușor de înțeles.
Promovarea unui site este un lucru mai complex decât îți imaginezi pentru că sunt mulți factori de care trebuie să ținem cont, astfel ca promovarea să fie eficientă și să aducă un număr cât mai mare de utilizatori pe site.
Site-ul unei companii joacă mai multe roluri deoarece acesta reprezintă o sursă de informații, un mod de promovare, dar și linia a sosire a clienților. Deci, în momentul creării site-ului afacerii tale trebuie să iei în considerare toate întrebuințările acestuia. Foarte multe persoane țin cont de design-ul și eficiența site-ului unei companii, moment în care asociază site-ul firmei cu valorile acesteia.
Elemente care aduc o experienta placuta utilizatorului pe site
Un design personalizat și profesionist, informații relevante și ușor de înțeles, ușurința navigării și viteza site-ului, toate determină o experiență plăcuta pentru utilizator, ceea ce vă poate garanta întoarcerea acestuia sau produselor/serviciilor.
Structura site-ului trebuie gândită astfel încât să vă promovați serviciile și să îi induceți în mod subtil publicului țintă ideea că produsele/serviciile tale sunt lucrurile de care el are nevoie. Puneți-vă în valoare atuurile și ceea ce vă diferențiază de piață într-un mod cât mai plăcut, dar nu exagerat.
Modul în care arată site-ul și este optimizat va rezulta indexarea în primele poziții în Google. Promovați-vă inteligent investind în designul site-ului, dar și în serviciile de optimizare SEO pentru că pe termen lung rezultatele vor fi vizibile și foarte satisfăcătoare.
Un site optimizat SEO care ocupă primele poziții are un trafic lunar peste medie, iar numărul conversiilor este considerabil mai mare.
Există cazuti în care, deși investiți în promovarea online (campanii de SEO, AdWords, Facebook Ads, E-mail Marketing, Socila Media) numărul achizițiilor sau al clienților nu crește. Acest lucru se poate întâmpla în cazul în care campaniile nu sunt realizate corespunzător sau site-ul nu este atrăgător.
Când investiți în promovarea unui site, investiți și în site deoarece acesta este un mijloc de promovare și gândește-te că el reflectă afacerea ta.
Investește inteligent și alege o firmă specializată pe servicii de web design și promovare online pentru a-ți asigura rezultate garantate și profesioniste.