Ai fi surprins sa afli ca primul hashtag a apărut în 2007, însă mulți încă nu le utilizează corespunzator.
In acest articol vom sublinia ce este important de stiut despre hashtaguri si cum sa le folosesti in mod corespunzator pentru a crea mai mult engagement pe profilul tau.
Ce sunt hashtag-urile?
Hashtag-urile sunt acele link-uri scurte precedate de semnul diez (#) și au un singur rol, gruparea mesajelor/pozelor/postărilor de pe un anumit subiect într-o singură căutare.
Hashtagul poate conține mai multe cuvinte, fără spațiu și fără semne de punctuație sau caractere speciale. În cazul în care vrei să folosești un hashtag format din mai multe cuvinte, poți diferenția cuvintele folosind majuscule.
Folosirea hashtagurilor in postari
Este important ca în postările tale pe rețelele sociale să folosești hashtaguri care definesc categoria/categoriile din care face parte postarea. NU pune # în fața cuvintelor de legătură și în fața oricărui cuvânt crezând că arată mai bine îngroșat. Folosește doar hashtaguri relevante. Nu folosi hashtaguri doar de umplutură.
Dacă vrei să folosești mai multe hashtaguri la o postare încearcă să le incluzi într-un comentariu. Folosind mai mult de 3 hashtaguri în descrierea unei poze, de exemplu, dă impresia de text deranjant și va fi dificil de citit.
Încearcă să verifici hashtag-urile înainte de a le posta. Dacă mai sunt sau nu postări pe acel hashtag, iar daca sunt, ce fel de postări sunt acestea, au sau nu legatură cu conținutul tău. Spre exemplu #chef este folosit în sensul de bucătar-șef, deci nu îl folosi cand vrei să postezi ceva despre un #party.
Prin folosirea corecta a hashtagurilor populare poți să îți expui postările din social media unui numar mai mare de oameni, crescându-ți vizibilitatea. Este o metoda eficientă pentru a atrage reach organic și de calitate.
Poți crea însă și propriile tale hashtaguri pentru a grupa poze dintr-o anumită excursie, campanie, eveniment etc și este chiar indicat să creezi un hashtag pentru afacerea ta. Având propriul hashtag afacerea ta va fi mai vizibilă și mai atractivă pentru fani și clienți.
Folosește hashtag-urile într-un mod corespunzător și vei avea parte de multe beneficii. Ai grijă însă să nu uiți rolul lor și pe ce principii se bazează.