Content marketing-ul sau marketing-ul de conținut înseamnă un plan strategic de marketing bazat pe conținut (scris, audio sau video) cu scopul de a capta atenția sau reține unui grup țintă specific.
Content writing-ul este la fel de important ca și identitatea vizuală, deoarece este o modalitate de a-ți crea o identitate prin contextualizarea afacerii tale. Majoritatea companiilor folosesc content writing ca metodă de construire a propriului brand și promovare.
Idei pentru un content writing de calitate
- Documentează-te cât de mult posibil înainte de a începe să scrii un articol pentru a avea conținut vast și bine structurat. În plus, cu cât te informezi mai mult din diverse domenii, cu atât vei descoperi infomații mai actualizate și mai concrete pentru a nu furniza informarții eronate sau false.
- Scrie un conținut relevant subiectului pe care ți l-ai ales, tocmai de aceea este fundamental să te informezi din mai multe surse. Odată ales domeniul și subiectul articolului, creează-ți un content writing adaptat publicului țintă pentru ca aceștia să recepționeze informațiile mai ușor și mai rapid.
- Încearcă să fii creativ și inovativ. Folosește titluri de impact și încearcă să fii original prin content writing-ul pe care îl oferi și, astfel, te vei remarca prin stilul tău propriu.
- Respectă structura clasică (introducere-cuprins-încheiere) și este necesar ca articolul să fie corect din punct de vedere gramatical. Lungimea ideală a unui articol de tip content writing este în jur de 500-1000 de cuvinte.
- Informează-te cu privire la publicul targetat, Alege caracteristice cheie și genul de scris pe care trebuie sa-l abordezi pentru ca infomațiile să fie la subiect, fără detalii inutile.
- Integrează imagini deoarece acestea oferă un plus de estetică și captivează din punct de vedere vizual cititorul. Articolele cu poze au o creștere de 94% în vizualizări. Asigură-te că folosești fotografii calitative! Atunci când inserezi fotografii în textul tău este mult mai probabil ca un cititor să îți parcurgă lucrarea până la sfârșit.
Indiferent care este scopul pentru care scrii, străduiește-te ca întotdeauna să produci un content writing de calitate. Fii creativ, redă conținutul în modul tău unic, prezintă produsele sau serviciile tale astfel încât să îi fidelizezi pe cititori și pentru a-ți promova cât mai eficient afacerea!