Vrei să îți promovezi business-ul printr-o campanie Facebook Ads, dar nu ști de unde să începi?
Noi îți venim în ajutor pentru a porni cu dreptul în prima ta campanie pe Facebook Ads!
Încearcă să nu omiți niciunul din urmatorii pași și astfel campania ta va aduce rezultatele dorite.
Cum sa creezi prima campanie pe Facebook?
Primul pas este alegerea Obiectivului campaniei.
Vizibilitate: în cazul în care vrei să îți faci cunoscut brand-ul;
Considerare: în cazul în care brand-ul tău este destul de cunoscut și vrei să oferi mai multe informații despre acesta;
Conversii: în cazul în care dorești să îi încurajezi pe cei interesați de brand-ul tău să achizitioneze sau să se foloseasca de produsul sau serviciul oferit de tine.
Al doilea pas este stabilirea Audienței.
În acest pas trebuie să definești profilul clientului ideal și să îl targetezi în funcție de locație, vârstă, sex, domeniu de activitate, interese, etc
Al treilea pas este alegerea Poziționării.
Aici ai posibilitatea de a alege ca reclama ta să fie și mai vizibilă și după cum este explicat chiar de Facebook, să fie afișate acolo unde au șanse să obtină cele mai bune rezultate.
Al patrulea pas este stabilirea Bugetului și al Programului.
Acum că ai stabilit clar obiectivul campaniei și audiența este timpul să stabilești bugetul pe care ești dispus să îl aloci și pe ce perioadă. Suma minimă este de 5 lei/zi dacă optezi să platești per click.
Următorul pas este stabilirea Identității.
În cazul în care ai mai multe pagini de Facebook, alegi pagina pentru care vrei să creezi campania și alegi contul de Instagram asociat paginii de Facebook.
Al șaselea pas este alegerea Formatului.
În acest pas stabilești cum va arăta reclama ta. După ce ai ales formatul rămâne doar să îți încarci fișierele media dorite.
Ultimul pas este introducerea Textului pe care îl dorești să apară în reclama.
Este foarte important ca textul să fie relevant, convingător și să susțină obiectivul campaniei.
Urmând pașii de mai sus noua ta campanie pe Facebook Ads îți va aduce rezultatele dorite.
Alte recomandari utile
Este important însă să urmarești rezultatele înca de la început. Observă datele oferite de Facebook Ads și cele de pe Google Analitycs pentru a vedea rezultatele campaniei tale pe site, rata per click etc. Trebuie să reții și faptul că dacă lucrurile devin triste tu poți opri oricând campania.
Pentru a avea rezultate maxime este important să te documentezi continuu. Research-ul te va ajuta să îți optimizezi campania cât mai corect.
Dacă timpul tău este limitat nu te pripi să îți faci campania de unul singur. Alege să economisești timp și bani apelând la specialiști în domeniu.