Odată ce site-ul tău a fost finalizat este timpul să te gândești la promovarea acestuia. Oricât de bine ar fi realizat site-ul tău, dacă nu îl promovezi corespunzător numărul conversiilor va întârzia să apară. Este important de luat in calcul si cresterea audientei in mediul online, cu scopul de a pastra o legatura directa cu utilizatorii si clientii tai.
Comunicarea directa joaca un rol crucial in loializarea clientilor, incercand prin diferite tactici sa le oferi ceea ce isi doresc si sa ii pastrezi aproape de brandul tau, integrandu-i si pe ei in povestea ta si sa se simta parte din comunitate.
Cresterea audientei pe internet
Unul dintre aspectele cele mai importante de luat în calcul, și pe care totodata mulți îl tratează cu superficialitate, este prezentarea corectă a produselor/serviciilor.
Dacă ți-ai enumerat serviciile sau produsele și ai inserat o poză să stii că nu este îndeajuns. Produsele/serviciile au nevoie și de o descriere pe măsură. Descrierea trebuie să fie obligatoriu originală. Dacă alegi să copiezi descrierea direct de la furnizor de exemplu Google va observa imediat, iar rezultatele nu vor fi cele dorite.
Ca să inspiri încredere este recomandat să fii transparent. Adaugă o pagină ‘’despre noi’’ unde să îți spui povestea, vechimea, adresa, numărul de telefon, dar și CUI-ul și numărul de înregistrare la registrul comerțului.
Pentru că majoritatea clienților vin din online este important să apelezi la o agenție care se ocupă de SEO. Specialiștii în domeniu vor analiza site-ul tău, îl vor optimiza, vor căuta cuvintele cheie cele mai potrivite business-ului tău și vor aplica numeroase strategii pentru a aduce o audiență cât mai mare site-ului.
Datorită faptului că peste 5 milioane de romani au un profil de Facebook și petrec destul de mult timp pe acesta este necesar de luat în calcul promovarea pe rețelele de socializare.
O altă alternativă de promovare este campania AdWords. O agenție de web design & SEO te poate ajuta să ai o campanie corect optimizată și îți poate gestiona fiecare campanie în parte. Un specialist AdWords îți poate crea campanii care îți vor aduce conversiile mult dorite și va reduce considerabil costurile promovării prin AdWords.
Apelează cu încredere la specialisti în domeniu pentru a-ți promova business-ul prin cele mai potrivite canale, pentru a atrage cat mai mulți clienți și pentru a economisi timp și bani.