După cum am mai menţionat în postările anterioare, Logo-ul unui brand este elementul vizual cel mai des folosit. Fiind cel mai valoros element, este important să îi acorzi multă atenţie.
Noile tendinte in designul de logo te vor ajuta să creezi un logo cu un impact vizual mult mai bun.
Este foarte important să fii întotdeauna cu un pas în fața concurenței tale, iar un logo proaspăt, inspirat și atractiv este tot ce ai nevoie pentru un imbold în creșterea profitului companiei.
1. Valurile. Crează un aspect dinamic și dă impresia că logo-ul este în mișcare. Realizate cu atenție vor ramane ușor în mintea utilizatorilor;
2. Flat design. Acesta se bazează pe simplitate, claritate și linii curate. Fotografiile, în cazul în care sunt folosite, sunt estompate. Se folosește o anumită paletă de culori numită Flat colors;
3. 3D. Logourile 3D atrag întotdeauna atenția și dau senzația că ar vrea să iasă din imagine. Transmit senzația de caldură și sunt vioaie;
4. Minimalismul. Litere mici, fonturi arcuite și fundal colorat, acestea sunt principalele caracteristici. Trezesc curiozitatea și dorința de a descoperi mesajul;
5. Culorile curcubeului. Caracterizate prin mix de culori și trecerea treptată de la o culoare la alta. În majoritatea cazurilor fundalul este negru, iar acest lucru scoate în evidență logo-ul făcându-l atrativ și ușor de memorat;
6. Stințifico-fantastic. Fonturi Sci-Fi cu margini drepte și forma simplă, creaza un logo puternic care rămâne întipărit în mintea utilizatorilor;
7. Blazonul. Caracterizate prin îmbinarea simbolurilor medievale cu elemente grafice urbane;
8. Nebunia anilor ’80. Forme geometrice diferite și culori neon. Sunt complet diferite de cele anterioare. Ies în evidență și simbolizează o explozie de energie.
Apelează cu încredere la specialiști în domeniu și obține un logo memorabil pentru a-i crea companiei tale un brand puternic.