Orice site este format din două elemente principale: formă și funcționalitate. Un site care are o funcționalitate bună va oferi o experiență frumoasă oricărui utilizator, iar imaginea și mesajul companiei va fi ușor de identificat și înțeles.
Totuși, pentru ca forma și funcționalitatea să se îmbine perfect împreună e nevoie de câteva mici elemente, și anume:
- Content is KING. Un conținut de calitate este necesar oricărui site. Conținutul trebuie să fie natural și să conducă utilizatorul către cele mai bune concluzii, și anume, ca produsul tău este unul potrivit pentru el și are nevoie de acesta;
- Design atrăgător. Design is the CROWN. Un design profesional, modern și responsive va scoate conținutul în evidență și îl va ajuta să își îndeplinească scopul. Design-ul este primul lucru pe care îl observă utilizatorii, iar dacă acesta nu este destul de atrăgător utilizatorii îl vor ocoli;
- Pagina de contact. O pagină de contact va oferi încredere utilizatorului și o siguranță că există oameni reali în spatele cosmetizării digitale;
- Call to action. Este bine să îndemni utilizatorii la acțiunea finală, și anume să cumpere produsele/serviciile tale. Site-urile care nu oferă doar informații trebuie să conțină neaparat un buton call to action pentru ca utilizatorii să știe că tu ai și elemente care pot fi cumpărate;
- Precizare privind dreptul de copyright. Ar fi chiar păcat să îi lași pe alții să îți fure munca. O protecție de copyright este necesară pentru protecția legală a conținutului.
Aplicând aceste elemente obligatorii pentru un site nu doar că vei oferi o experiență plăcută utilizatorilor care intră pe site-ul tău ci îi vei face să își dorească repetarea experienței și cel mai probabil să devină viitorii tăi clienți.
Apelează cu încredere la specialiști în domeniu pentru a avea un site profesional care atrage zilnic zeci de clienți.