Odată cu dezvoltarea tot mai accentuată a mediului digital, tot mai mulți întreprinzători optează pentru magazinele online, în defavoarea celor tradiționale. Fie că este un magazin online sau unul offline,...
SEO sau Search Engine Optimization se traduce prin optimizarea pentru motoarele de căutare. În general, cel mai folosit motor de căutare atât în România, cât și în Europa este Google,...
Orice site este format din două elemente principale: formă și funcționalitate. Un site care are o funcționalitate bună va oferi o experiență frumoasă oricărui utilizator, iar imaginea și mesajul companiei...
In momentul in care vrei sa iti deschizi un magazin online, te intrebi pentru ce platforma de e-commerce sa optezi. Daca esti pe cale sa incepi un nou business sau...
În contextul mobilității intensive și digitalizării, nu este surprinzător faptul că relația dintre utilizatori și gadget-uri s-a dezvoltat atât de mult și să depindem de ele într-o asemenea măsură. Așa...
Destul de multe platforme de e-commerce au început să fie disponibile pe piață în ultimii ani, unele dintre ele oferite ca servicu și altele destinate ca instalații proprietare dedicate. Shopify,...