Grație tehnologiei, e-commerce-ul a devenit un domeniu de mare anvergură: atât de mare încât a te distinge dintre competitorii tăi reprezintă o adevărată provocare. Un business trebuie să se...
Grație tehnologiei, a te face cunoscut în rândul publicului tău țintă a devenit un lucru mult mai ușor comparativ cu anii precedenți, însă pentru a transforma acest public în clienți...
Content writing-ul sau altfel spus, scrierea de continut poate fi într-adevăr dificil uneori, mai ales când ești la început de drum, dar odată ce te familiarizezi cu anumite tehnici (și...
Probabil că ai auzit de GDPR (General Data Protection Regulation), un nou regulament european care vizează protecția datelor cu caracter personal al cetățenilor Uniunii Europene. Acesta va fi adus în...
După cum am mai menţionat în postările anterioare, Logo-ul unui brand este elementul vizual cel mai des folosit. Fiind cel mai valoros element, este important să îi acorzi multă atenţie. Noile tendinte...
TeCOMM Ecommerce Conference&Expo 7-8 martie Radisson Blu***** “când vine vorba de cumpărături online, consumatorii nu iau decizii raționale” Evenimentul premium de comerț electronic va avea loc în 7-8 martie...