Răspândirea rețelelor de socializare au dezvoltat o nouă ramură a marketingului, și anume, Social Media Marketing
Mijloacele de promovare social media au devenit de ceva timp o parte integrată a planului de marketing.
Răspândirea rețelelor de socializare au dezvoltat o nouă ramură a marketingului, și anume, Social Media Marketing.
Datorită rețelelor de socializare, utilizatorii au devenit prosumeri, nu numai că aceștia consumă informația, dar o și produc.
Prezenta pe retelele sociale a unui business a devenit o necesitate datorită milioanelor de utilizatori activi pe aceste platforme.
Majoritatea potențialilor clienți/colaboratori caută business-ul de interes pe rețelele de socializare, iar dacă acesta din urmă are un numar mic de followers scade interesul potențialului client/colaborator.
Un numar mare de followers crește credibilitatea și vizibilitatea business-ului.
Rețelele de socializare sunt un important canal de comunicare pentru orice companie și prin acesta deținătorii companiilor își țin aproape atât vechii clienți, cât și potențialii clienți.
Datorită faptului că rețelele de socializare pot fi accesate cu ușurință oriunde, oricând, business-urile dispun de o prezență permanentă și oferă accesul la informațiile sale la orice oră.
Conform unor sondaje utilizatorii rețelelor de socializare au varsta cuprinsă între 18 și 55 de ani, iar această medie de vârstă coincide cu persoanele care dispun de resurse material proprii, interesați si gata sa dea curs achizițiilor efective.
Un mare avantaj al promovării pe social media este reprezentat de costurile mici pe care le impun acestea. Mai mult decât atât, promovarea pe social media poate fi realizată doar pe un anumit grup țintă.
Unele motoare de căutare, cum ar fi Google, consideră prezența unei companii pe rețelele sociale ca fiind un factor extrem de important care va ajuta plasarea site-ului în topul căutărilor.
Dacă o companie nu este prezentă pe social media poate fi catalogată drept o companie care nu poate ține pasul cu tehnologia și automat scade în considerația potențialilor clienți.
În concluzie prezența pe social media este obligatorie în cazul în care ai de promovat un produs sau un serviciu. Avantajele mai sus menționate sunt doar o parte din multitudinea de avantaje, iar dacă compania ta nu este încă prezentă pe social media, acum e momentul!