În prezent este cunoscut faptul că majoritatea business-urilor se dezvoltă, cu precădere, în mediul online, tocmai de aceea este benefic să-ți creezi propiul tău site. Într-adevăr, există multe avantaje și pare ușor de gestionat o afacere online, dar pentru ca site-ul tău să aibă rezultatele dorite este esențial ca, în primul rând, să ai unul foarte bine realizat.
Orice idee pe care o ai se poate transforma în realitate cu ajutorul serviciilor noastre de perfomanță, dar iată câteva sfaturi pentru un site nou:
-
Diferentele dintre website si blog
Blog-ul are ca scop transmiterea unui mesaj sau exprimarea acestuia către o comunitate de cititori. Blog-ul necesită actualizări frecvente prin scrierea de content (articole, comunicate, imagini, etc.) pentru ca acesta să se dezvolte și publicul să crească. Abordarea blog-urilor este una, mai degrabă, de apropiere față de public, nu una profesională.
Majoritatea bloggerilor aleg să scrie despre subiecte de lifestyle (cooking, beauty, călătorii). Numărul de bloggeri este mult mai mic în comparație cu numărul persoanelor care aleg să își creeze un site.
În ceea ce privește webiste-ul, contetul este static și profesional, descriptiv, fără a fi destinat interacțiunii cu o comunitate, creat pentru a prezenta anumite servicii, produse sau proiecte. În timp ce pe blog comunicarea este bilaterală, întreținută de comentarii și reacții de la cititori, website-ul poate fi doar evaluat prin intermediul review-urilor și al testimonialelor.
Tot mai multe persoane aleg să aibă un website și a devenit un must ca orice business să fie însoțit de un site de prezentare.
-
Optimizarea SEO a site-ului
În principal, ceea ce dictează calitatea unui site web este experineța pe care clienții o au pe site-ul tău. Mai exact, trebuie să realizezi un site dedicat utilizatorului, cu o interfață friendly, foarte bine optimizată și care să conțină content de foarte bună calitate.
Un site optimizat SEO este extrem de important pentru ca tu să ai o bună reputație în Google, Bing sau Yahoo (3 dintre cele mai folosite motoare de căutare din lume).
-
Un site destinat clienților
Fiind un spațiu online care prezintă anumite produse sau servicii, site-ul web (fie că are funcția de magazin sau nu) este destinat clientului. Tocmai de aceea este recomandat să furnizezi, pe lângă contentul de calitate și extrem de relevant, materiale interesante și atractive, imagini de bună calitate și conținut video (eventual joculețe/animații), informații clare cu scop persuasiv.
Un site interactiv îți poate crește substanțial numărul clienților de pe site și ulterior atingerea obiectivelor tale.
Simpla accesare a site-ului de către un potențial client nu este tot ce contează pentru tine, este important ca acesta să revină și să devină fidel. Pe lângă produse și servicii de calitate, e important să îi oferi utilizatorului tău un website bine pus la punct.
-
Viteza de incarcare a site-ului
Unul dintre cele mai importante aspecte pentru un website este viteza de încărcare. Majoritatea utilizatorilor renunță la navigare dacă website-ul nu s-a încărcat în primele 3 secunde.
În plus, dacă în site-ul tău există video-uri, e indicat ca acestea să fie puse în pagini diferite. Totodată, e recomandat ca video-urile să nu fie folosite în site din alte surse, întrucât există posibilitatea de a avea probleme cu drepturile de autor și viteza de încărcare poate crește. Se recomandă urcarea video-urilor în site pe serverul propriu.