Ți-ai deschis o afacere și încă ești nedumerit dacă merită sau nu să investești într-un website? Asemenea altor antreprenori începători te gândești că nu e obligatoriu ca orice afacere să fie și în mediul online, că poate clienții tăi nu caută astfel de servicii pe internet, sau poate că din punct de vedere financiar – pur și simplu nu e momentul potrivit. Totuși, cei peste 11 milioane de utilizatori online din România s-ar putea să îți demonstreze contrariul.
În caz că doriți să lansați o afacere, ori să promovați careva produse deja existente, aveți nevoie de un site web, un site care să vă reprezinte compania și produsele dumneavoastră. Un site web bine conceput şi realizat, cu un web design de calitate ce demonstrează seriozitatea companiei cu care colaborezi. Un site cu uşurinţă poate să-ţi strice imaginea firmei dacă nu are un aspect plăcut, dacă este prea plin cu reclame, dacă are pagini lipsite de conţinut.
De ce sa iti creezi un site?
Avantajele unui site web sunt numeroase, insa iata principalele:
-
O companie fără website pierde din credibilitatea clienților
Clișeul ”dacă nu ești online, nu exiști” este cât se poate de adevărat, mai ales în business. Oamenii s-au obișnuit să verifice și să caute totul pe internet și să își formeze o părere în doar câteva secunde, indiferent de domeniul sau profilul serviciului pe care îl caută. Dacă afacerea ta nu este pe internet, potențialii tăi clienți nu te pot găsi, își pot face o părere greșită despre tine și vor trece rapid la unul dintre competitorii tăi.
-
Website-ul este cartea ta de vizită
Cu alte cuvinte, este principala sursă de informare despre compania ta care poate fi accesată oricând, oriunde, de către oricine care și-ar dori să colaboreze cu tine, fie că este din aceeași zonă cu tine sau dintr-o complet altă parte a țării. În același timp, un website îți permite să actualizezi rapid informațiile despre produsele, serviciile și campaniile tale, mai repede și mai ieftin decât să reprintezi un catalog în mii de exemplare.
-
Spațiul tău personal de publicitate
Imaginează-ți un panou aflat într-o zonă intens circulată, care este al tău pentru totdeauna, poți posta orice vrei tu pe el și nu trebuie să ceri autorizații de la primărie pentru conținutul postat. De fapt, acesta este rolul unui website: să îți permită să comunici nelimitat cu clienții tăi și să le transmiți orice informație crezi că este de folos, să folosești limbajul care crezi că te reprezintă și să fii prezent mereu într-un spațiu populat.
-
Un website te va ajuta să-ți delimitezi publicul țintă și preferințele acestuia
Prin analizele realizate de Google, poți strânge informații despre preferințele clienților tăi, despre tipologiile lor de consum, despre interesul lor față de anumite produse sau servicii, astfel încât să poți investi în strategii care să aibă o rată mult mai mare de succes și care să îți crească vânzările sustenabil.
-
Loializarea consumatorilor tăi
Pentru a crește clienți loiali, este important ca afacerea ta să reușească să construiască o relație apropiată cu fiecare consumator. Online este mult mai simplu – le poți oferi clienților tăi mai mult decât se așteaptă să primească fără costuri suplimentare, fie că este vorba doar de informații suplimentare sub forma unui newsletter sau oportunități de a fi printre primii care află despre promoțiile și campaniile tale. În același timp, clienții tăi au șansa de a fi în contact cu tine mult mai simplu, ceea ce îi ajută să aibă încredere în compania ta.
Dacă te-am convins cu aceste motive sa-ți creezi propriul tau site web, atunci completează formularul nostru de contact și vom găsi împreună varianta cea mai bună pentru tine, în funcție de nevoile afacerii tale, dar și de bugetul tău.