Sunt lucruri foarte importante pe care trebuie sa le sti cand vine vorba despre linkbuilding, iar Logiq Design doreste sa iti impartaseasca o parte din cunostiintele acumulate in baza experientelor avute in acest domeniu:
- Atentie la asociere– exista link-uri ce pot face rau site-ului tau, acestea nu au legatura neaparat cu site-ul propriu-zis, ci sunt prost administrate sau piratate, de genul celor care iti deschid 1001 pagini cu reclame, foarte enervante de altfel, simultan. In general, daca site-ul tau are o promovare buna si apare pe un site sau doua ca cele mentionate mai sus nu e nici o problema, conditia e sa nu apara doar pe site-uri de genul.
- Link-ul din footer– mare atentie, daca site-ul tau are 12 pagini, atunci, de fapt un link in footer inseamna 12 link-uri spre site-ul respectiv. Daca alegi totusi sa faci asta, ai grija ca ce primesti in schimb sa fie egal cu ceea ce oferi.
- Pozitia unde apare link-ul tau– Google are o logica, cu cat un link are sanse mai mari sa fie accesat de un utilizator real cu atat el este mai valoros. Un link intr-un articol are mai multe sanse sa fie accesat decat un link dintr-un footer care se afla la subsolul paginii. Mai mult, acel link din articol are duble sanse sa fie accesat de un utilizator real daca se afla in partea de sus a articolului, deoarece multe persoane nu rabdarea necesara sau timp pentru a citi tot articolul.
- Site-urile cu care faci schimb de link-uri– in general autoritatea pe care o transmite un link este direct proportionata cu autoritatea site-ului pe care e pus. Asa ca mare grija cu cine te asociezi in procesul de linkbuilding , daca tu dai mult si primesti putin la schimb care mai e rostul?
- Link-urile nofollow– daca pui un link de acest gen, tu pierzi autoritatea, iar destinatarul nu primeste nimic. In principiu autoritatea in acest caz se pierde pur si simplu iar logica e ca…link-urile nofololow nu prea mai au logica.