SEO sau AdWords?
Care este cel mai potrivit pentru business-ul tău?
Business-ul tău are acum un site de prezentare sau probabil ai un magazin online, oricum ar fi este momentul să te gândești la promovarea acestuia.
Cele mai importante canale de marketing și totodată componentele principale ale SEM sunt Google AdWords și SEO.
Pentru a crește numărul vizitatorilor/clienților site-ului tău, aceste două canale pot fi folosite silmultan sau separat.
Cu SEO ar trebui început încă din momentul în care site-ul este doar în faza de proiect.
SEO este potrivit pentru orice business care oferă servicii sau produse deja cunoscute și căutate des în motoarele de căutare.
SEO necesită un buget mai mic și trebuie să investești timp constant între 6 și 12 luni, iar dacă dorești în timp să nu mai faci SEO, rezultatele vor dispărea lent.
Acest canal este potrivit pentru a obține rezultate pe termen lung.
Daca îți dorești rezultate rapide, soluția este Google AdWords.
Prin Google AdWords orice business poate obține vizualizări și vânzări într-un interval de timp relativ scurt, însă trebuie să dispui de un anumit buget pentru acesta.
Nu există o limita minimă sau maximă de buget, însă trebuie să ți cont de faptul că în momentul în care dorești să nu mai faci AdWords se oprește brusc și traficul adus pe site-ul tău (trafic provenind in urma campaniei AdWords).
Oricare ar fi variant aleasă de tine este foarte important să pui în balanță avantajele și dezavantajele ambelor canale de marketing.
Noi te sfătuim însă să alegi să lucrezi cu ambele, în paralel.