Un site web nu are nicio întrebuințare atâta timp cât nu are un trafic suficient de mare. Practic, fără un trafic bun, site-ul nu are vizitatori, iar fără vizitatori nu vor exista vânzări.
În cazul în care dorești să îți implementezi propriul tău site de e-commerce iată câteva metode care îți explică in limbaj simplist cum sa atragi trafic organic pe termen lung.
10 metode de atragere a traficului organic pe site
-
Google Ads
Platforma Google Ads este cea mai mare platforma pey per click, destinată anunțurilor online. Prin prisma faptului că Google are cea mai mare rețea de website-uri de editură și publicitate din lume, aceasta îți poate garanta că te vei bucura de o expunere substanțial mai mare prin lansarea campaniei tale adwords. Anunțurile site-ului tău web vor apărea pe Youtube, Amazon sau alte site-uri de renume.
-
Youtube
Deși s-ar crede că de pe această platformă nu se aduce un trafic destul bun, este fals, existând un potențial foarte mare. În ultimii ani, Youtube a reușit să se dezvolte foarte mult, crescând numărul utilizatorilor și primind zilnic un trafic de milioane de vizionări prin video-uri urmărite în fiecare secundă. Un video de calitate cu produsele sau serviciile pe care le oferi ar contribui la îmbunătățirea traficului.
-
Site-uri de shopping prin comparare
În ceea ce privește shopping-ul online, oamenilor le place să caute cel mai bun preț înainte de a cumpăra. BizRate și Nextag sunt două dintre site-urile care oferă o platformă pay per click, pentru a include produsele tale în baza lor de date, astfel, contribuind la aducerea traficului înapoi pe site-ul tău. Ajută, totodată, la îmbunătățirea ratei de conversie.
-
Microsoft Adcenter
Acum că Bing s-a dezvoltat, expunerea sa s-a dublat și acest pay per click se poate dovedi a fi o modalitate foarte buna de a genera trafic. Anunțurile tale vor apărea pe Bing pentru cuvintele cheie pe care le-ai selectat.
-
Comunicate de presă
Trimiterea comunicatelor de presă atât pe site-urile specializate în acest domeniu, cât și cliențiiloe sau asociațiilor tăi este o modalitate pentru o mai bună expunere. Astfel, aceștia vor rămâne mereu informați cu privire la diferitele oferte sau evenimente legate de site-ul tău de e-commerce.
-
Optimizare SEO pentru trafic
Un site web optimizat din punct de vedere SEO sigur va primi mai mult trafic. Ca site-ul să devină optimizat SEO, ar trebui să incluzi etichete de titlu. Introdu cuvintele cheie în etichetele de titlu (fără a exagera). Folosește cuvinte cheie în zonele de text de pe fiecare pagină.
-
Giveaway
Metoda de giveaway este una foarte folosită, mai ales de bloggeri pentru a-și atrage un public mai mare și, în același timp, prin colaborarea cu alte firme și aceștia se bucură de promovare. Oferă ceva specific site-ului tău și care le este de folos potențialilor clienți.
-
Introduce o metodă sigură de plată
Pentru un website de ecommerce, este esențial să aibă o cale bună de plată, care să fie ușor de utilizat și să ofere siguranță în protejarea informațiilor personale oferite de clienți.
-
Conținut actualizat și calitativ
Vizitatorii site-ului tău de ecommerce vor aprecia întodeauna un conținut nou și de calitate. Crearea unui blog profesional relevant este o cale bună pentru a-ți prezenta produsele pe care le oferi.
-
Rețelele de socializare
Trebuie să fii activ pe rețelele principale de socializare (Facebook, Instagram etc.) pentru ca utilizatorii să vadă că nu neglijezi această parte și că îi ții la curent cu ultimele noutăți.
Acestea sunt câteva resurse care te pot ajuta să cresti eficiența soluției tale de ecommerce, aducând mai mult trafic pe site-ul tău. Prin includerea resurselor pe care le-am menționat mai sus, poți să cresti productivitatea website-ului tău și să îl faci să genereze mai mult profit pentru compania ta online.